نهال گردو چالدران

تماس بگیرید

نهال گردو چالدران یکی از تولیدات نهالستان تک فیدان بزرگترین نهالستان میاندواب میباشد.

این نهال یکی از بهترین ارقام های نهال گردو برای احداث باغ گردو میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید نهال گردو چالدران و همچنین انواع نهال میوه میتوانید از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان مجموعه نهالستان تک فیدان برای خرید نهال سالم و مرغوب بهرمند گردید.

شناسه محصول: takfidan-ger-13 دسته:

خرید نهال گردو چالدران

از مشخصات بارز نهال گردو چالدران می توان به “زود بارده، عادت باردهی کاملا جانبی ” این رقم اشاره نمود.

نهال گردو چالدران رقم گردوی جدیدی است با قدرت رویشی متوسط، عادت رشد گسترده، زمان باز شدن برگ متوسطف زمان پذیرش گل های ماده تا دیر، طولانی، میوه زودرس و درشت، در صد مغز بالا، متحمل و مقاومت بیشتر به بیماری بلایت و آنتراکنور، شروع باردهی اقتصادی از سال چهارم، عادت باردهی کاملا جانبی.

رقم نهال گردو چالدران برای کاشت در اغلب مناطق معتدل و سردسیر کشور ایران به خصوص مناطق با ارتفاع بالا مناسب بوده و توصیه میگردد.

گردو چالدران به دلیل باردهی جانبی بسیار بالا و اندازه میوه درشت، محصول و بار زیادی در واحد سطح تولید مینماید. میزان عملکرد این رقم در واحد سطح از اغلب ارقام تجاری بیشتر است.

نهال گردو چالدران یکی از بهترین نهال‌های گردو است که در پنج سال اخیر در کشورمان با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شده است. گردوی حاصل از نهال چالدران بسیار درشت است و پوست کاغذی دارد. به طور کلی مغز سفید این گردو، چیزی در حدود ۶۰ درصد از میوه را تشکیل می‌دهد. بالا بودن میزان باردهی و مناسب بودن قیمت نهال گردو چالدران باعث شده است تا بسیاری از باغداران و کشاورزان ایرانی، اقدام به خرید و کاشت این نهال نمایند.

جالب است بدانید که نهال این درخت، یک گیاه بسیار نیرومند و قدرتمند است و گردو حاصل از آن همانند نهال گردو دماوند طعمی دلپذیر و ملایم دارد. اندازه بزرگ، شکل بیضی و پوست نازک این گردو باعث محبوبیت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است. نهالستان‌های متفاوتی در سراسر جهان اقدام به فروش نهال گردو چالدران کرده‌اند؛ زیرا کیفیت بالای محصول، مغز سفید، سبک و چوب بسیار با ارزش این گیاه باعث شده است تا این نهال برای کاشت و پرورش بسیار مناسب باشد.

این درخت رشد بسیار مناسبی دارد و ارتفاع آن حداکثر به ۶ متر می‌رسد. در صورتی که این نهال را به‌صورت منظم هرس کنید، می‌توانید طول آن را چیزی در حدود ۵ متر حفظ کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که عمر این درختان چیزی در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ سال است. پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از بررسی و مقایسه قیمت خرید نهال گردو چالدران، کیفیت رسیدگی (میزان آبدهی و منظم بودن کود دهی) نهالستان را بررسی کنید. در بین تمامی نهالستان‌ها، تنها چند مرکز فروش هستند که با کیفیت بالا، به نهال‌های خود رسیدگی می‌کنند. اگر قصد دارید تا نهال‌هایی تهیه کنید که در سال‌های آتی، محصول دهی بسیار زیادی داشته باشند و دچار آفت نشوند، بهتر است در انتخاب نهالستان دقت کنید.

جالب است بدانید که از نهال گردو چالدران می‌توان برای تجاری سازی باغ‌ها در استان‌های آذربایجان، لرستان، تبریز، نهاوند، کردستان، ارومیه، تهران، قزوین و زنجان استفاده کرد. اگر در رابطه با احداث باغ گردو و مراحل مختلف کاشت نهال گردو چالدران ابهاماتی در ذهن شماست، می‌توانید با مشاوره رایگان و تخصصی نهالستان تک فیدان، برای این سؤالات پاسخی مناسب پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید نهال گردو چالدران و سایر نهال‌های تجاری گردو مانند نهال گردو کاسپین و نهال گردو پرشیا و نهال گردو الوند و …می‌توانید با تیم فروش فیدان تماس بگیرید تا بتوانید بهترین و قوی‌ترین‌ نهال‌ها را برای زمین‌های خود تهیه کنید.

منبع نهالستان گردو فیدان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گردو چالدران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گردو چالدران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *