نهال گردو پرشین

تماس بگیرید

نهال گردو پرشین یکی از تولیدات نهالستان تک فیدان بزرگترین نهالستان میاندواب میباشد.

این نهال یکی از بهترین ارقام های نهال گردو برای احداث باغ گردو میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید نهال گردو پرشین و همچنین انواع نهال میوه میتوانید از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان مجموعه نهالستان تک فیدان برای خرید نهال سالم و مرغوب بهرمند گردید.

شناسه محصول: takfidan-ger-10 دسته:

خرید نهال گردو پرشین (پرشیا)

نهال گردو رقم پرشیا (پرشین) رقمی گردوی است دیربرگده، با باردهی جانبی و درصد مغز بالا.این نهال با قدرت رشد رویشی متوسط ، فرم رویشی مستقیم ، باردهی جانبی بالا، زمان بازشدن برگ دیر و تقریبا همزمان با رقم نهال گردو چندلر، پروتوژین، اندازه میوه متوسطف زمان رسیدن میوه زود – متوسط، مقاوم و متحمل به بیماری آنراکنور، بلایت باکتریایی و شانکر پوستی سطحی است.

این رقم برای کاشت در مناطق معتدل و سردسیر کشور به خصوص در مناطق با سرمای دیر رس بهاره مناسب است.

به دلیل دیربرگدهی و باردهی جانبی بالا، پرشیا عملکرد بالاتری را نسبت به ارقام شاهد از خد نشان داده است.

نهال گردو پرشین یکی از ارقام بومی کشورمان ایران است و در بسیاری از استان‌های ایران، به خوبی رشد می‌کند. از آنجا که امروزه احداث باغ گردو یکی از پرسودترین مشاغل در حوزه باغداری و کشاورزی شناخته می‌شود، باغداران زیادی اقدام به خرید نهال گردو پرشین کرده‌اند؛ زیرا پوست میوه این درخت بسیار نازک است و مغز گردوی تهیه شده از آن رنگ بسیار روشنی دارد. اگر به دنبال خرید نهال‌های سالم و غیر پیوندی هستید، نهال گردوی پرشیامی‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست شما باشد.

جالب است بدانید که عمر مفید این درختان چیزی در حدود 60 سال است و پس از شصت سال نیز شما می‌توانید از چوب با کیفیت و بسیار گران قیمت این درختان استفاده کنید. به طور کلی در صورتی که نهال گردوی پرشین به خوبی آبیاری و کوددهی شود، هر ساله (در هر هکتار) چیزی در حدود ۷ تن گردو در اختیار شما می‌گذارد. گردوهای به دست آمده از این نهال چیزی در حدود ۵۸ درصد چربی دارند. به طور کلی ارتفاع این درختان حداکثر تا ۸ متر بالا می‌رود ولی با هرس کردن به موقع می‌توان ارتفاع آن‌ها را چیزی در حدود ۶ متر نگه داشت.

جالب است بدانید که مناسب بودن قیمت نهال گردو پرشین (پرشیا) باعث شده است تا بسیاری از باغداران در سراسر ایران اقدام به خرید این نهال کنند. فراموش نکنید که کیفیت رسیدگی اولیه به نهال (در نهالستان‌) می‌تواند در بهبود باردهی و افزایش قدرت باروری نهال تأثیرگذار باشد، پس علاوه بر قیمت، سایر فاکتورها را نیز در هنگام بررسی مراکز مختلف فروش نهال گردو پرشین، در نظر بگیرید.

اگر شما هم به دنبال شغلی پر بازده و پرسود هستید و قصد دارید تا باغ‌ها و باغچه‌های خود را به کمک نهال‌های گردو تجاری سازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا از مشاوره رایگان و تخصصی تیم نهالستان تک فیدان کمک بگیرید تا بتوانید بهترین نهال‌ها را با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه خود تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و آگاهی از نکات کاشت و نگهداری نهال گردو پرشیا می‌توانید با تیم پشتیبانی فیدان ارتباط بگیرید تا ابهامات ذهنی خود را رفع کنید. به یاد داشته باشید که تمامی نهال‌های فروخته شده توسط تیم نهالستان گردوی فیدان، به همراه مجوز رسمی از وزارت کشاورزی و شناسنامه به شما ارائه می‌شوند.

منبع نهالستان گردو فیدان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گردو پرشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گردو پرشین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *