نهال گردو لیورمور

تماس بگیرید

نهال گردو لیورمور یکی از تولیدات نهالستان تک فیدان بزرگترین نهالستان میاندواب میباشد.

این نهال یکی از بهترین ارقام های نهال گردو برای احداث باغ گردو میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید نهال گردو لیورمور و همچنین انواع نهال میوه میتوانید از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان مجموعه نهالستان تک فیدان برای خرید نهال سالم و مرغوب بهرمند گردید.

شناسه محصول: takfidan-ger-25 دسته:

 

نهال گردو لیورمور (تو سرخ)  توسط رابرت لیورمور در تابستان 1991 در پردیس دانشگاه دیویس کشور آمریکا در ایالت کالیفرنیا نام‌گذاری گردید. این رقم نهال گردو از هم جوشانی نهال  گردوی هووارد (والد ماده) و رقم گردوی  پورپورآ (والد نر)، که یک رقم کردوی قرمز ایرانی که به گردوی تو سرخ یا گردوی آنار مشهور است تولید شد.

اگر قصد کاشت گونه‌ای خاص از انواع گردو را دارید، خرید نهال گردو لیورمور تک فیدان می‌تواند ایده مناسبی باشد. این گونه، نمونه‌ای متفاوت از انواع گردو است که ثمری خاص و منحصر به فرد دارد، از این رو می‌توان از این نهال گردو برای باغ یا باغچه‌های زینتی استفاده کرد. علاوه بر این اگر در تجارت باغداری مشغول به کار هستید، نهال گردو لیورمور می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فروش محصولی پربار و پرطرفدار باشد. در این شرایط حتماً توجه داشته باشید که برای خرید به مراجع معتبر فروش نهال گردو لیورمور مراجعه کنید تا از کیفیت اصلی این محصول بهره‌مند شوید.

نژاد گردوی کالیفرنیایی به دست آمده از تلاقی  دو گردوی یاد شده رقم جدید قرمز  رابرت لیورمور نام‌گذاری شده است. رابرت اس. لیورمور از حامیان طرح اصلاح گردو در کشور ایالات متحده امریکا و دانشگاه کالیفرنیا بود و با نام گذاری این گردو مورد تجلیل قرار گرفت.

ویژگی اصلی و منحصر به فرد گردوی  لیورمور در پشت پوسته دانه نهفته استو یکی از ارقام خوش طعم گردو میباشد که امروزه در ایران توسط نهالستان تک فیدان کشت و تولید می شود

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گردو لیورمور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گردو لیورمور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *