نهال سیب پایه مالینگ M7

تماس بگیرید

نهال سیب پایه مالینگ M7 یکی از تولیدات نهالستان تک فیدان میباشد.

این نهال یکی از بهترین ارقام های نهال سیب برای احداث باغ سیب میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید نهال سیب پایه مالینگ M7 می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان مجموعه نهالستان تک فیدان برای خرید نهال سالم و مرغوب بهرمند گردید.

شناسه محصول: takfidan-sib-31 دسته: ,

خرید نهال سیب پایه مالینگ M7

نهال سیب پایه مالینگ M7 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای توسعه باغ‌هایی با فضای محدود است؛ بدین ترتیب با کاشت این نهال می‌توانید محصولاتی پربار با شرایط کاشت و نگهداری نسبتاً آسان داشته باشید. علاوه بر این خرید نهال سیب M7 یکی از بهترین گزینه‌ها برای اهداف تجاری و کاشت در باغ یا باغچه‌ها است. به طور کلی این نهال یکی از قابل اعتماد ترین گونه‌ها برای پرورش سیب آمریکایی بوده و در عین تراکم متوسط، ثمر دهی بسیار خوبی دارد. قیمت نهال سیب پایه مالینگ M7 نیز از دیگر عواملی است که باعث می‌شود خرید این نهال را نسبت به سایر گونه‌ها ترجیح دهید.

درواقع این نهال با قیمتی مناسب و تولید محصول بالا ارائه می‌شود و نسبت به سرمایه اختصاص داده شده، سودآوری نسبتا زیادی خواهد داشت. در این شرایط برای خرید نهال سیب پایه مالینگ M7 می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کرده و خریدی رضایت‌بخش را از فروشگاه نهالستان تک فیدان، تجربه کنید. بدین منظور امکان مقایسه و کسب اطلاعات کامل درباره محصول برای شما فراهم شده و درنهایت نهال سیب پایه مالینگ M7 را با بالاترین سطوح کیفیتی و مناسب‌ترین قیمت، دریافت خواهید کرد.

ویژگی ها و مشخصات نهال سیب پایه مالینگ M7

نهال سیب پایه مالینگ M7 یکی از محبوب‌ترین گونه‌هایی است که به طور گسترده در ایالات متحده آمریکا کاشت می‌شود. این نهال جزو گونه‌های مینیاتوری محسوب می‌شود اما محصولاتی پربازده و نزدیک به درختان سیب کامل ارائه می‌دهد. نهال M7 پس از رسیدن به مرحله ثمر دهی، میوه‌ای به رنگ سبز مایل به زد خواهد داشت که در صورت قرارگیری در معرض نور خورشید، این رنگ به سمت قرمز تیره متمایل خواهد شد. این نوع سیب دارای اسیدیته و قند بالایی بوده و برای تهیه مواد غذایی مانند انواع سس، شیرینی و آبمیوه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی نهال M7 برای کاشت و نگهداری، شرایط پیچیده‌ای نداشته و تنها با رعایت برخی نکات می‌توان عملکرد آن را برای دریافت بازدهی بیشتر، بهبود بخشید. این نهال عملکرد ویژه‌ای در خاک‌های مرطوب و زهکشی مناسبت ارائه می‌دهد و در برابر پوسیدگی و آفات از مقاومت مطلوبی برخوردار است. نهال M7 حدوداً تا 180 سانتی متر رشد خواهد داشت و همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد،  به نوعی جزو گونه‌های مینیاتوری محسوب می‌شود و گزینه‌ای ایدئال برای باغ‌های کوچک، باغچه‌ها و محوطه‌سازی است. این نهال جزو گیاهان زودبازده بوده و اغلب پس از گذشت یک سال از کاشت، شروع به محصول دهی خواهد کرد و پس از گذشت حدوداً 3 تا 4 سال می‌توانید محصولات کامل درخت را برداشت کنید. نهال سیب پایه مالینگ M7 برای گرده‌افشانی موفق به 2 درخت M7 دیگر نیاز دارد؛ بنابراین بهتر است کاشت نهال‌های M7 را به صورت گروهی انجام دهید.

در این شرایط بهتر است محلی را برای کاشت انتخاب کنید که شرایط مناسبی را برای دریافت نور آفتاب توسط گیاه فراهم کند. سپس حفره‌ای با ابعاد متناسب با گیاه حفر کرده و خاک آن را تخلیه و با زغال سنگ نارس و ماسه تیز مخلوط و اطراف ریشه را کاملاً پر کنید. پس از کاشت نهال سیب مالینگ M7 در ماه‌های اولیه کاشت بهتر است در فواصل زمانی کوتاه‌تر و پس از آن به صورت هفتگی گیاه را آبیاری کنید.

به منظور بهره‌وری بیشتر از نهال سیب M7 بهتر است که در اواسط پاییز تا اواخر زمستان، گیاه را با کودهای دامی تغذیه کرده و ضمن مالچ پاشی اطراف ریشه، آبیاری گیاه را نیز به طور منظم پیگیری کنید. همچنین انجام هرس ساده در تابستان می‌تواند به بهبود کیفیت رشد مطلوب پربارتر شدن نهال کمک کند. علاوه بر این باید به طور منظم آفات و علف‌های هرز اطراف ریشه نهال سیب مالینگ M7 را پاک‌سازی کنید؛ درواقع این گیاه ریشه‌های ظریفی داشته و توانایی بالایی برای رقابت با علف‌های هرز ندارد و ممکن است دچار آسیب شود.

درنهایت باید بدانید که نهال سیب پایه مالینگ M7 یکی از مرغوب‌ترین نمونه‌های سیب پاکوتاه بوده و باکیفیت ترین محصولات را به شما ارائه خواهد کرد. این نهال با انجام آزمایش‌های متعدد، در برابر طیف وسیعی از انواع ویروس‌ها ایمن شده و کاملاً با انتظار مشتریان مطابقت دارند. بنابراین همین حالا خرید خود را نهایی کرده و نهال را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت و فرآیند کاشت را آغاز کنید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نهال سیب پایه مالینگ M7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نهال سیب پایه مالینگ M7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *