نهال گلابی پایه رویشی OHF69

تماس بگیرید

نهال گلابی پایه رویشی OHF69  یکی از تولیدات نهالستان تک فیدان میباشد.

این نهال یکی از بهترین ارقام های نهال گلابی برای احداث باغ گلابی میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد نهال گلابی پایه رویشی می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان مجموعه نهالستان تک فیدان برای خرید نهال سالم و مرغوب بهرمند گردید.

خرید نهال گلابی پایه رویشی OHF69

برای خرید نهال همیشه چند فاکتور مهم وجود دارد که نباید از آن ها غافل شوید. اولین فاکتور این است که میوه نهال مورد نظر به اندازه کافی در بازار مشتری دارد و یا نه؛ که گلابی همیشه در بازار با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. دومین مسئله در هنگام خرید نهال این است که در بین ارقام موجود کدام یک باردهی و کیفیت بیشتری دارند که پیش تر اشاره شد که نهال های اصلاح شده ویژگی های مثبت زیادی نسبت به نهال های ساده دارند و به همین دلیل گزینه مناسب تری هستند. پس خرید نهال گلابی اصلاح شده پایه رویشی انتخاب درستی است. اما آخرین مسئله این است که نهال را از چه مراکزی خریداری کنیم؟ نهال را باید از مراکزی تهیه کرد که در آن ها استاندار های مربوط به پرورش نهال کاملا رعایت می شود. در غیر این صورت ممکن است نهال کیفیت لازم را نداشته باشد و به باردهی نرسد. یکی از مراکز باتجربه در زمینه پرورش و فروش نهال سایت تک فیدان می باشد. شما می توانید برای خرید نهال گلابی پایه رویشی OHF69 به این سایت مراجعه کرده و در کم ترین زمان با کیفیت ترین نهال ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

ویژگی ها و مشخصات نهال گلابی پایه رویشی OHF69

منشا این نوع گلابی اصلاح شده کشور آمریکا است. اصلاح این نهال باعث بهبود ویژگی ها و افزایش مقاومت آن به یک سری آفات شده است. گلابی پایه رویشی OHF69 نسبت به کلروز و خشکی تا حد متوسطی مقاوم شده است. همچنین دارای سیستم ریشه قوی است. این ویژگی به راحت تر جذب کردن مواد مغذی از خاک کمک می کند. علاوه بر آن این نهال در برابر بیماری آتشک مقاوم شده که از بیماری های متدوال نهال گلابی می باشد.
از دیگر ویژگی های خاص این نهال اصلاح شده می توان به مقاومت بالای آن به آهک و خاک های سنگین اشاره کرد. مقاومت این نهال به این خاک ها سبب شده تا سازگاری زیادی با محیط های مختلف داشته باشد و بتوان آن را در مناطق مختلفی کشت کرد. یکی دیگر از ویژگی های مهم این نهال پرمحصول بودن و بازده بالای آن می باشد.

با پیوند ارقام مناسب روی این پایه می توانید بازده بسیار بالایی را از آن دریافت کنید و به سود آوری خوبی برسید. قیمت نهال گلابی پایه رویشی OHF69 نسبت به ویژگی های زیادی که دارد؛ بسیار منطقی است و انتخاب معقولی برای تولید محصول در حجم زیاد می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گلابی پایه رویشی OHF69”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال گلابی پایه رویشی OHF69”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *