نهال ژوستابری

تماس بگیرید

نهال ژوستابری یکی از تولیدات نهالستان تک فیدان بهترین نهالستان ایران میباشد.

این نهال یکی از بهترین ارقام های نهال بری برای احداث باغ بری میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید نهال ژوستابری و استعلام قیمت انواع نهال میتوانید از مشاوره رایگان و تخصصی کارشناسان مجموعه نهالستان تک فیدان برای خرید نهال سالم و مرغوب بهرمند گردید.

خرید نهال ژوستابری

ژوستابری نوعی میوه و شبیه به انگور فرهنگی است. این محصول سابقا در ایران وجود نداشت؛ اما امروزه با استقبال رو به رو شده و می‌تواند گزینه خوبی برای خرید و احداث باغ باشد. از آنجایی که هنوز میزان تولید این میوه کم است و بازار فروش آن چندان رقابتی نشده، در صورت پرورش نهال‌های آن و رسیدگی مناسب، می‌توان انتظار داشت باغ ژوستابری به سوددهی بالایی برسد.

اگر قصد خرید نهال ژوستابری را دارید تا در باغ خود بکارید، به سایت نهالستان تک فیدان مراجعه کنید. این نهالستان یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه عرضه انواع نهال‌های میوه فعالیت می‌کند. در این سایت شما می‌توانید انواع و اقسام نهال‌ها را مشاهده کنید و ضمن اطلاع پیدا کردن از ویژگی‌، مشخصات و قیمت نهال ژوستابری و سایر نهال‌ها، بهترین آن‌ها را برای باغ خود خریداری کنید. فرایند خرید این نهال‌ها نیز بسیار ساده است و تنها با چند کلیک شما امکان سفارش نهال‌ها در تعداد دلخواه را خواهید داشت.

ویژگی ها و مشخصات نهال ژوستابری

همانطور که اشاره کردیم ژوستابری شباهت زیادی به انگور فرنگی و همچنین گوسی بری دارد؛ البته این شباهت از نظر ظاهر این میوه‌ها است. نهال ژوستابری از نهال‌های پاکوتاه بوده که همین ویژگی آن را برای کاشت در باغچه و حتی گلدان مناسب کرده است؛ به همین دلیل می‌توان آن را در تراس آپارتمان یا پشت بام هم نگهداری کرد‌.

با این حال امکان پرورش آن در باغ نیز وجود دارد. اما هنوز تولید این میوه چندان به حالت تجاری در نیامده که دلیل آن امکان پذیر نبودن چیدن این میوه به صورت مکانیکی است. از طرفی برداشت ژوستابری‌ها به صورت دستی کاری دشوار است و زمان زیادی می‌برد. این گیاه خود بارور به حساب می‌آید و گرده‌های آن از طریق حشرات افشانده می‌شوند.

ارتفاع نهال ژوستابری معمولا ۲۰ سانتی متر است. البته پس از اینکه به اندازه کافی رشد کرد، می‌تواند تا حداکثر دو متر بلندی داشته باشد. زمان گل دهی این نهال اواسط بهار است و همزمان با انگورهای فرنگی سیاه تبدیل به میوه می‌شوند. قدرت رشد و مقاومت نهال ژوستابری در برابر بیماری‌هایی از جمله لکه برگ توت سیاه، کپک انگور فرنگی آمریکایی، کنه صفراوی جوان و تاول کاج سفید بالا است.

میوه نهال ژوستابری

رنگ این میوه زرشکی و گاهی بنفش است و ظاهری زیبا دارد. البته زمانی که هنوز کال است رنگی سبز دارد و به مرور زمان صورتی، بعد قرمز و بعد تیره‌تر و مایل به سیاه می‌شود. بر روی میوه ژوستابری هیچ گونه پرز یا کرکی وجود ندارد و هیچ خاری هم بر روی شاخه‌های نهال دیده نمی‌شود. ابعاد این میوه از توت سیاه بزرگ‌تر و در مقایسه با انگور فرنگی کوچک‌تر است. اما از لحاظ طعم و مزه به هر دو این میوه‌ها شباهت دارد. در صورتی که این میوه به طور کامل برسد، قطر آن می‌تواند به ۱ سانتی متر نیز برسد.

بسیاری از پرندگان این میوه را دوست دارند؛ پس مراقب باشید محصولتان خوراک آن‌ها نشود. در صورت مراقبت، میوه‌های ژوستابری را می‌توان حتی تا پایان تابستان سالم و خوش رنگ بر روی بوته مشاهده کرد. البته میوه نارس آن نیز مصارف خوراکی دارد و به صورت پخته شده خورده می‌شود. ژوستابری مملو از ویتامین C بوده و با مصرف آن می‌توان بیماری‌ها و مشکلاتی از جمله آب مروارید، فشار خون، کلسترول، علائم پیری، مشکلات قلبی عروقی و… را بهبود بخشید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نهال ژوستابری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نهال ژوستابری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *